dinsdag 5 mei 2009

Onze kamer in Yosemite...ruim genoeg!

 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Ohhh,wij hadden makkelijk meegekund,plaats genoeg in jullie kamer zeg!Twee van die grote bedden,natuurlijk voor die dikke amerikanen!De reis die jullie maken is fantastisch hoor ,ik zit met veel plezier te lezen en de foto's te bekijken...Nog ff genieten voor jullie!Dikke knuffel van Max en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje....... noemen ze dit een voordeelkamer???? Wat een ruimte zeg!!
    Uit en thuis wedstrijden :-)
    Maar goed...... zo heb je wel de ruimte voor al die koffers van jullie..hoe is het ?? Straks 5 koffers mee terug met allemaal soeveniers?? Maar zal geen problemen opleveren in de auto hoor.... 1 zitplek over omdat ik toch moet werken dus niet mee kan ophalen....
    O ja... als jullie terugkomen.....dan is het woensdagochtend 13-05.... Hebben er dan al een hele nacht opzitten toch?? Hoewel..voor jullie zal het een dag zijn denk ik zomaar... maar wil even kortsluiten met jullie....wat doen jullie als je thuiskomt....gaan jullie dan naar bed of eten jullie s'avonds bij ons?? Wil ik wel even weten ivm boodschappen inslaan! Laat me maar even weten in een smsje of jullie mee eten... En moet ik nog iets voor jullie in de koelkast zetten.... Sms maar even boodschappenlijstje of anders even in een mail....Ik hoor het wel!! Kussssssssss

    BeantwoordenVerwijderen